конспект 9 клас біологія тканини органи система органів людини

конспект 9 клас біологія тканини органи система органів людини

Характеристика тканин. Фізіологічні системи органів тканин. Подібність органів людини до органів вищих тварин (ссавців). (бесіда, порівняння внутрішньої будови кроля і людини за таблицями). Фізіологічні системи органів як анатомічне або функціональне об’єднання органів, що виконують спільну функцію. (самостійна робота учнів. Органы и системы органов (9 класс). Библиотека материалов. Добавить в избранное.

Технологическая карта внеурочного занятия по биологии. Помочь учащимся приобрести знания о тканях; межклеточном веществе; органах и системах органов. Формирование умения выстраивать причинно – следственные связи, отражающие взаимосвязь между строением органов и их функцией. Орган действует не изолированно, а совместно с другими органами. Названия системам органов даны в соответствии с выполняемыми функциями. У животных различают. 1) опорно - двигательную, 2) дыхательную, 3) пищеварительную, 4) кровеносную, 5) выделительную, 6) половую, 7) нервную системы. Опорно - двигательная система выполняет опорную и двигательную функции, а также защитную функцию. Що називають відкритою біологічною системою. В чому її головні особливості. Назвіть основні особливості біологічної системи. Яку будову має клітина людини. Назвіть функції її структур. Мотивація навчально - пізнавальної діяльності. Повідомлення учням теми і мети уроку.

Основна частина уроку.

Розкрити поняття “біологічна система”; ознайомити учнів із біологічними системами та особливостями їх функціонування; з будовою та формою клітин тіла, форм. Ознайомлення з препаратами тканин людини. Розкрити поняття “біологічна система”; ознайомити учнів із біологічними системами та особливостями їх функціонування; з будовою та формою клітин тіла, формувати біологічне мислення. Організм людини як біологічна система. Різноманітність клітин організму людини. Мета організм людини як біологічна система 1. Поняття про біологічні системи. Структурна й функціональна організація клітин. Перевірка знань тканин, органів та з’ясувати різницю між фізіологічними та функціональними системами організму людини за допомогою бліц - опитування. Мотивація навчально - пізнавальної діяльності учнів. Ми вже знаємо, що людський організм складається з безлічі компонентів – клітин, тканин, органів та фізіологічних систем. Поставити проблемне запитання. яким способом усі ці компоненти можуть діяти узгоджено. Очікувані результати. Проте в кожному органі переважає якийсь один тип тканин, який і визначає його основну функцію. Наприклад, серце містить усі види тканин (епітеліальну, м’язову, сполучну, нервову), але в цілому переважає м’язова тканина, у мозку — нервова, у шкірі — епітеліальна. Нирки, печінка, скелет. Розділ 1 організм людини як біологічна система. Тканина є системою, яка складається з клітин, що подібні за будовою і функціями та мають спільне походження, а також із міжклітинної речовини. Вона містить органічні й неорганічні речовини, які надходять до неї з клітин і крові. Якими є особливості тканин кожного типу.

Епітеліальна (а); м’язові — гладенька (б) і посмугована (в); сполучна (г); нервова (д). В епітеліальних тканинах клітини утворюють щільні ряди, а міжклітинна речовина майже відсутн. Теоретические материалы и задания биология, 9 класс. Якласс — онлайн школа нового поколения. Органы, сходные по своему строению, функциям и развитию объединяются в системы органов. Опорно - двигательную, пищеварительную, кровеносную, лимфатическую, дыхательную, выделительную, нервную, систему органов чувств, эндокринную, половую. Эта система относительно стабильна, несмотря на то что состоит из многих органов. Органы в свою очередь состоят из тканей, ткани – из клеток, клетки – из молекул. Они входят в состав любой живой клетки. Фізіологічні системи органів організму людини. Продовжувати формувати поняття про біологічні системи. Орган, системи органів, організм, їхні фізіологічні функції і удосконалювати вміння учнів порівнювати, зіставляти і аналізувати на основі знань про внутрішню будову ссавців. Основні поняття і терміни. Орган, системи органів, організм, фізіологічні системи, функціональні системи, порожнина тіла. Распознавать ткани и органы, ими образованные; самостоятельно работать с учебником, микроскопом и микропрепаратами. Движется по органам кровеносной системы. Питательная, транспортная, защитная. Ознайомити учнів з основними типами тканин людини, розглянути взаємозв’язок їх будови з функціями, що вони виконують. Обладнання й матеріали. Рівні організації біологічних систем. Основні методи біологічних досліджень. Вода та її основні фізико - хімічні властивості. Етапи еволюції людини. Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя. Предметные результаты обучения. Біологічні науки, що вивчають організм людини.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

simgirl 1.5 qsp

chartworld eglobe g2 ответы

клевалка для рр 3.7.5

газета рио плюс алчевск последний выпуск объявления

2 клас рідна мова вашуленко в документе word

элени орагиры все серии