проблема методів їх класифікація в науково методичній літературі
Метод включає в себе способи дослідження феноменів, систематизацію, коригування нових і отриманих раніше знань. Висновки робляться за допомогою правил і принципів міркування на основі емпіричних (спостережуваних і вимірюваних) даних про об єкт. Базою для отримання даних є спостереження та експерименти. Для пояснення спостережуваних фактів. Залежно від її рішення перебувають сам навчальний процес, діяльність викладача й студентів, а отже, і результат навчання у вищій школі в цілому.
Коротко розглянемо деякі, найбільш прийняті усталені, канонічні типи класифікацій (рис. При класифікації за джерелом отримання знань методи навчання поділяються на словесні, наочні і практичні. У свою чергу, до словесним відносяться методи роботи з книгою, лекційні методи, що приймають різні форми, наприклад, пояснення, розповіді, методи, засновані на дискусіях, педагогічних бесідах. Методи психологічної науки звичайно поділяють на 4 групи. Методи теоретичного дослідження - вони застосовуються на першому та другому етапі загальної методики психологічного дослідження і допомагають подумки пізнавати сутність певного психічного явища. Метод навчання є досить складним педагогічним явищем, яке має багато сторін. За кожною з них методи групують в системи. Основи наукових досліджень. Рекомендовано методичною радою кпі ім. ігоря сікорського як навчальний посібник для здобувачів ступеня магістра за освітніми програмами. Проблему класифікації наукових знань та створення загальної системи класифікації наук слід розглядати у історичному контексті. Спочатку у стародавній греції наука з’являється як єдине ціле знання, невіддільне від філософії. Практична значущість дослідження полягає у можливості застосування засобів проблемного навчання у процесі викладання в початковій школі студентами під час проходження педагогічної практики, викладачами, у системі післядипломної освіти вчителів, укладачами програм, авторами підручників, методичних посібників. Суть проблемного навчання виражається формулою. Вчити мислити, ставлячи учня в проблемну ситуацію. У результаті освоєння даної глави студент повинен. Це помічено вже давно. Ще англійський філософ френсіс бекон, підкреслюючи величезне значення методу, порівнював його з ліхтарем, який освітлює мандрівникові шлях у темряві. А ось як оцінював значення методу відомий російський фізіолог іван павлов. “метод – найперша, основна річ. Від методу, від способу дії залежит. Метод та його різновиди. Філософські методи дослідження. Загальнонаукові методи дослідження. Часткові методи длслідження. Він виступає як сукупність пев них правил, прийомів, способів, норм пізнання і дії. фізичний розвиток та рухова активність дітей старшого шкільного віку, - спрямованість навантажень під час фізкультурно - оздоровчих занять з баскетболу з юнаками старшого шкільного віку; - аналіз отриманих даних методами статистики. У період підготовки та під час роботи над курсовим проектом було проаналізовано. Наприклад, науки економічний аналіз, бухгалтерський облік, контроль та аудит можуть використовувати один метод дослідження – аналіз і синтез. Наприклад, бухгалтерський облік як наука використовує метод калькулювання. Володіння знаннями і вміннями дослідницької роботи з методики навчального предмета є невід’ємною складовою педагогічної професії, адже динаміка соціально - освітніх явищ вимагає від вчителя постійного вдосконалення процесу організації навчання та виховання. Метод – спосіб досягнення мети, розв’язання конкретної задачі; сукупність прийомів (операцій) практичного впливу чи теоретичного освоєння об’єктивної дійсності з метою її пізнання. Вибір їх залежить від мети і задач дослідження, специфіки предмета пізнання та інформаційного забезпечення. Спостереження охоплює елементи теоретичного мислення (задум, методичні прийоми осмислення і контроль результатів), а також кількісні та якісні методи їх аналізу.
Бесіда— метод безпосереднього спілкування, який дає змогу одержати від співрозмовників інформацію, що цікавить учителя, за допомогою заздалегідь підготовлених запитань. Methodos) – спосіб пізнання, дослідження явищ природи і суспільного життя. Це також сукупність прийомів чи операцій практичного або теоретичного освоєння дійсності, підпорядкованих вирішенню конкретного завдання. Різниця між методом та теорією має функціональний характер. Формуючись як теоретичний результат попереднього дослідження, метод виступає як вихідний пункт та умова майбутніх досліджень. У найбільш загальному розумінні метод – це шлях, спосіб досягнення поставленої мети і завдань дослідження. Він відповідає на запитання. Methodike) – сукупність ме.
Коментарі
Дописати коментар